Нийтлэл
МОНГОЛЫН АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН САЛБАРТ ЦАР ТАХАЛ ЯМАР ДАВУУ ТАЛЫГ ОЛГОЖ БАЙНА ВЭ?
Улаанбаатар /МОНЦАМЭ/. Цар тахлын нөлөөгөөр аялагчдын хүсэл сонирхол болон аялах газартаа тавих шалгуур нь өөрчлөгдөж эхэлжээ. Өмнө нь Венец, Парис, Лондон зэрэг олонд танигдсан газар руу жуулчид явахыг эрмэлздэг байв. Энэ нь ч олон арван жилийн менежментийн үр дүн гэж болно. Харин цар тахлын дараа хэрэглэгчдийн зан төлөвт үүсэж байгаа хамгийн том өөрчлөлт бол un known destination буюу их танигдаагүй, хүн цөөн аялдаг газруудыг сонгох болсон явдал юм. Ингэхдээ ихэнх үйлчилгээ нь гадаа явагддаг out of doors аяллын хэлбэрийг сонгох болсон нь манай улсын хувьд давуу талыг бий болгож байгаа юм. Учир нь Монгол дахь аяллын 95 орчим хувь нь гадаа орчинд явагддаг. “Салхины эргэлттэй орчин нян бактерыг  үржихгүй байх нөхцөлийг бүрдүүлдэг. Тиймээс аюулгүй гэдгээс  эхлээд л сурталчилгаагаа хийж болно. 
28 өдөр